Карпал тунел синдром

Карпал тунел синдром е предизвикан од притисок врз медијалниот нерв. Медијалниот нерв поминува од подлактицата, преку каналот во зглобот (карпален тунел) се до раката. Обезбедува чувство на дланката, на палецот и прстите, освен малиот прст. Исто така, емитува нервни сигнали за движење на мускулите околу палецот.

Кога медијалниот нерв е компресиран, симптомите може да вклучуваат вкочанетост, пецкање и слабост во раката и раката.

Симптоми

Симптомите на синдромот на карпален тунел обично започнуваат постепено и вклучуваат:

• Пецкање или вкочанетост. Може да забележите пецкање и вкочанетост во прстите или раката. Обично се засегнати палецот и показалецот, средниот или прстенестиот прст, но не и малиот прст.
  • Чувството може да патува од зглобот до раката. Овие симптоми често се појавуваат додека го држите воланот, телефонот или весникот или може да ве разбудат од сон.
  • Многу луѓе ги „тресат“ рацете за да се обидат да ги ублажат симптомите. Чувството на вкочанетост може да стане константно со текот на времето.
  • Слабост. Може да почувствувате слабост во вашата рака и да испуштите предмети. Ова може да се должи на вкочанетоста во вашата рака или слабоста на мускулите на палецот што стискаат, кои исто така се контролирани од медијалниот нерв.

Физиотерапија:

Физиотерапијата е корисна за повеќето заболени од карпал тунел синдром, особено кај пациенти со благи до умерени симптоми.

Физикална терапија:

Криомасажа

УЗ и сонофореза и субаквално

Електротерапија ( DD, IF, EF, TENS)

Мануелна масажа

Акупунктура

Кинезитерапија

Вежби активни за шака и прсти

Прогресивни вежби за јакнење на екстензорите на шака и прсти, посебно палецот

Носење на ортоза. Одржувањето на зглобот во права или неутрална положба го намалува притисокот врз нервот во карпалниот тунел.

• Сподели:

Остави го твојот коментар.